Stage in Hangzhou - Reisverslagen van Jantine van Lijnden - WaarBenJij.nu Stage in Hangzhou - Reisverslagen van Jantine van Lijnden - WaarBenJij.nu

Stage in Hangzhou

Op zondag 12 februari vertrek ik voor ongeveer een half jaar naar China om daar stage te gaan lopen. Deze stage zal plaats gaan vinden in een 4 sterren hotel.. Na deze stage ga ik zelf nog een paar weken backpacken in China en daarna vertrek ik naar (waarschijnlijk) Vietnam waar Nils en ik elkaar EINDELIJK weer gaan zien om samen een maand te gaan backpacken in (waarschijnlijk) Vietnam, Cambodja, Laos en Thailand?.. Ik ga een mooi en uitdagende tijd tegemoet met veel nieuwe ervaringen.. Ik heb er zin in!!

Recente Reisverslagen:

13 Juni 2012

De laatste loodjes

11 Mei 2012

Vakantie gevierd!

02 April 2012

Living the good life!

02 Maart 2012

Shanghai!

22 Februari 2012

Nihao Nederland
Jantine

Actief sinds 25 Jan. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 13955

Voorgaande reizen:

12 Februari 2012 - 31 Augustus 2012

Stage in Hangzhou

Landen bezocht: